Seoul, October 23rd, 2009
















7 comments:

  1. HAHAHA is that pineapple over your eyes!??

    ReplyDelete
  2. animal zoo pants! the fashion future!

    ReplyDelete
  3. those animal pants and sneakers are awesome...

    ReplyDelete
  4. J'ai voulu prendre hier CES oreo en photo dans un supermarché japonais mais je n'avais pas vraiment le droit donc j'ai du m'abstenir je suis jalouse de les voir ici en photo (et je trouve la coïncidence dingue). Hm.. Les lunettes-ananas sont funement cool.

    ReplyDelete
  5. Your photos tell stories about people, culture, countries, backgrounds. That's the difference between plain fashion photography and awesome-ness.

    ReplyDelete
  6. wundervolle bilder. immer wieder.

    maria
    http://www.myblog.de/herz.hunger

    ReplyDelete

Face Hunter's Fan Box

Face Hunter on Facebook

Followers

©2006-2011 Yvan Rodic. All rights reserved.